Kilka słów o mnie

Radny miejski z ramienia PiS. Przewodniczący Komisji Kultury, wiceprzewodniczący Komisji Statutowo-Organizacyjnej. Związkowiec NSZZ "Solidarność".

Mgr ekonomii, absolwent I Liceum Ogólnokształcącego w Jeleniej Górze i Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Człowiek gór i zapalony spinningista.

Wychowany w tradycji patriotycznej. Zwolennik społeczeństwa obywatelskiego i demokracji oddolnej.

Odznaczony Brązowym Krzyżem Zasługi za działalność na rzecz osób niepełnosprawnych.

Członek Rady Nieruchomości Noskowskiego I-X. Od urodzenia mieszkaniec Zabobrza.

Podziel się z innymi

| |

Jelenia Góra przyjmie uchodźców?

2017-07-05 14:01
Platforma Obywatelska zapowiada, że zdominowane przez nią samorządy będą przyjmowały uchodźców i to bez pytania o zdanie mieszkańców. Grzegorz Schetyna oświadczył, że te samorządy, w których rządzi PO, zgłoszą chęć przyjęcia uchodźców. - Złożymy aplikacje, pokażemy miasta i województwa, które będą w stanie (to zrobić) - zapowiedział polityk. Według niego, chodzi o pomoc m.in. Syryjczykom i Erytrejczykom z terenów objętych wojną, których tożsamość zostanie potwierdzona. Pierwszym miastem, do którego PO sprowadzi muzułmanów ma być Poznań.

W podobnym tonie wypowiedziały się ostatnio władze Jeleniej Góry. O sprowadzeniu uchodźców ponoć jeszcze nie rozmawiano, ale "Jeżeli będą ludzie w potrzebie, kiedy sytuacja będzie spowodowana wojną - i chodzi tu o rodziny, a nie imigrantów zarobkowych - to nieludzkie byłoby nieprzyjmowanie tych ludzi". Jest to o tyle zabawne, że w systemie kwotowym narzuconym przez Unię Europejską nie ma możliwości wybrania konkretnie kobiet z dziećmi, inżynierów, sportowców, artystów, czy szkolnych prymusów. Dostaje się w paczce grupę ludzi, którym należy zapewnić mieszkanie, środki na utrzymanie, opiekę medyczną. Takich luksusów nie mogą dziś oczekiwać od Prezydenta Zawiły mieszkańcy Jeleniej Góry latami czekający na lokal socjalny. Nie doczekali się jej też mieszkańcy Siewierodoniecka - naszego partnerskiego miasta na Ukrainie, które znalazło się w strefie działań wojennych. Nie przyjęliśmy ich pod nasz dach, nie wysłaliśmy pomocy humanitarnej. Najwyraźniej partnerstwo potrzebne jest tylko po to, by politycy mogli się wybrać na wycieczkę na koszt podatnika, a nie po to, by dawać wsparcie podczas wojny, katastrofy, czy innego nieszczęścia.

Ostrożność polityków PO nie dziwi. Uchodźcy to dla nich gorący kartofel. Wybory za rok, a powszechnie wiadomo, że większość Polaków jest zdecydowanie przeciwna sprowadzaniu muzułmanów do Polski. Dlatego właśnie odpowiedzi na pytanie dziennikarza Jelonki udzielał Zastępca Prezydenta, a nie Marcin Zawiła i dlatego jego odpowiedź była tak pokrętna. Jeżeli jednak samorządowcy Platformy znajdą sposób, by muzułmanów w jakiś sposób sprowadzić - to ich sprowadzą. Potwierdza to jednoznacznie prezydent Poznania w wywiadzie udzielonym Gazecie Wyborczej: "Wiem, że także inni prezydenci wyrazili gotowość włączenia się w taką akcję. Musimy pokazać naszą solidarność, potwierdzić, że identyfikujemy się z wartościami europejskimi. Że potrafimy od deklaracji przejść do praktycznych działań."

Nie jestem ksenofobem ani rasistą. Sporo podróżowałem i prawie każdy urlop spędzam w kraju muzułmańskim. Szanuję ich kulturę. Przeczytałem Koran, mam przyjaciół muzułmanów. Zawsze też, na miarę swoich możliwości, staram się pomagać ludziom. Jeżeli jednak mam zaryzykować, że w paczce uchodźców trafi nam się jeden zły człowiek - nie zaryzykuję. Nie jestem takim cynikiem, jak Anna Pamuła, reporterka Gazety Wyborczej, która powiedziała: "Załóżmy, że przyjmujemy 7 tysięcy uchodźców. Wśród nich jest jeden zamachowiec. Wysadza w powietrze i ginie dziesięciu Polaków. Ale uratowaliśmy życie tych 6999, które przecież uciekały przed wojną."

Zagrożeniem nie musi być zaraz terrorysta, bo co tu u nas wysadzać, ale chociażby gwałciciel - o czym ciągle słyszymy. Zrobię więc wszystko, co w mojej mocy, by nie dopuścić, byśmy kiedykolwiek w Jelonce czy NJ24 przeczytali artykuł, jak ten poniżej. By to, co tam opisano spotkało waszą żonę, matkę, czy córkę.

http://pikio.pl/imigrant-zgwalcil-60-letnia-niemke-to-co-jej-zrobil-przerazi-nawet-najtwardszych/

Komentarze

Wyborca PO @ 104.223.123.*

wysłany: 2017-07-05 15:02

Nie można w tak ważnym temacie ryzykować zdrowia i życia mieszkańców. Ma Pan 100 % rację. PO nie ma prawa decydować za nas. I piszę to, jako wyborca Marcina Zawiły...

Jurij @ 128.199.76.*

wysłany: 2017-07-05 15:26

Pamietam jak łomotał Pan w sprawie Siewierodoniecka. Tylko Pan był zaineresowanyj co sie tam z ludzmi dzieje. A tam front przez miasto przechodził. Nieszczęście dla ludzi.

Realista @ 78.10.81.*

wysłany: 2017-07-05 15:50

Ciekawe, że nikt nie pisze o ilości obywateli Ukrainy, którzy pojawili się na naszym terenie. Przecież są ich tysiące. Dlaczego mamy brać na klatę wszystkich - przecież wyznawcy islamu nawet nie chcą przyjeżdżać do Polski.

[Rafał: Pisały o tym niedawno Nowiny Jeleniogórskie: https://www.nj24.pl/article/cudzoziemcy-wybieraja-dolny-slask ]

Gruby @ 31.0.122.*

wysłany: 2017-07-05 16:28

Jeżeli tak się stanie nigdy już nie zagłosuje na PO

hodowca @ 68.63.220.*

wysłany: 2017-07-05 18:27

Koza też nie może czuć się bezpiecznie.

Boże widzisz i nie grzmisz? @ 109.241.187.*

wysłany: 2017-07-05 20:58

a co z uchodźcami-chrześcijanami z Syrii, to też "diabelski pomiot"? Nawet jednego "sprawiedliwego"tam nie ma? A może to u nas jest Sodoma i Bóg nie znalazłby sprawiedliwego w tej sprawie?

Buniek @ 176.111.153.*

wysłany: 2017-07-05 21:50

Panie Rafale, pozwolę sobie zacytować: „Ten przypadek dowodzi słuszności prawa o kłamstwie równie niepodważalnego jak prawo ciążenia sformułowane przez Izaaka Newtona: pierwsze kłamstwo rodzi następne mające je podtrzymywać i trwa to tak długo, aż kłamca zaplącze się we własne sidła, a prawda wyjdzie na jaw.” Pewnie pan spyta gdzie w tekście były kłamstwa. Otóż kłamstwem jest że pomaganie innym to coś złego. Kłamstwem jest że muzułmanie to źli albo nawet i wcale nie ludzie. Zwykle w pomaganiu chodzi o pomaganiu sobie, a nie innym. Jest to inwestycja obarczona pewnym, ale zwykle akceptowalnym ryzykiem. Ludzie to robią na co dzień na całym świecie i dobrze na tym wychodzą. (Córce leśniczego nie wyszło ale w tym przypadku może i dobrze). Napisał pan, że miasta, w tym JG, chcą pomagać uchodźcom. To też jest kłamstwo. Miasta chcą pomagać innym miastom w takich krajach jak Grecja i Włochy, a nie uchodźcom. A przecież Grecja i Włochy są w Unii Europejskiej. Teraz ich zalała fala powodzi i trzeba pomóc. Oni nam pomogli. Gdzie pan nie spojrzy znajdzie pan tabliczkę zbudowano za pieniądze z UE. Teraz pańska partia przekonała 51% mieszkańców naszego kraju, że UE jest zła i że im nie pomożemy w biedzie. Gorzej będzie gdy ci zza Odry w to uwierzą. Kłamstwem jest też (zwolennicy pańskiej partii w to wierzą) , że mityczna Angela chciała aby Niemcy zostały zalane i Ona jest winna temu zalewowi. Grecja, kraj strasznie zadłużony w niemieckich bankach by zbankrutowała gdyby Angela nie otworzyła granicy. Austria przyjęła 90 tysięcy, a reszta się jakoś rozlała. Poza tym UE ugięła się pod szantażem Turcji (to już chyba w historii się raz wydarzyło). Niemcy wybrali mniejsze zło. Grecja nie zbankrutowała i Niemcy też się trzymają. Pewnie pan myśli, a co tam Niemiaszki, Makaroniarze, Żabojady i ta cała reszta. Co oni nam mogą? No, żeby się pan nie przeliczył. Raz już było 27:1, a to było tylko ostrzeżenie. Wracając do kłamstw. To najbardziej założycielskie dotyczyło wydarzenia w Smoleńsku. Co z tym tupolewem? Kto strzelał do ofiar wypadku lotniczego? Co z tymi zamachami, wybuchami, mgłą, helem itd... Strategia kłamstw czyli Przekręcić i Skłócić może mieć krótkie nóżki, a teoria, że w Polsce działają agenci wpływu, którzy chcą kraj wyrwać spod wpływu UE, podzielić i podporządkować część naszemu wschodniemu sąsiadowi może trafić do wielu. Wtedy postrzeganie pańskiej partii (PIS dzieli ludzi, co już jest oczywiste) i pana osobiście może być inne.
P.S. W prasie brytyjskiej znalazłem trzy opisy gwałtów dokonanych przez naszych rodaków. Ten najbardziej drastyczny dotyczył małej dziewczynki.

bumcyk @ 83.26.8.*

wysłany: 2017-07-06 01:01

Buniek co ma wspólnego Smoleńsk z uchodźcami?

zibi @ 37.47.71.*

wysłany: 2017-07-06 12:35

Dawać ich. Będzie komu mordę oklepac , bo miedzy sobą troche nudzi :(

Widz @ 82.139.14.*

wysłany: 2017-07-06 12:55

Przeczytałem dosyć uważnie post Buniek @ 176.111.153.*.

I jestem zdumiony jego „ wywodami „..

Najpierw chciałem dosyć miękko skomentować go, jako tendencyjny obraz faktów, ale ponieważ Buniek z grubej rury leci , cytuję „ kłamstwa,” to ja też – kłamstwa Buńka !

Zastanawiam się więc, na ile kłamstwa Buńka wynikają z jego zdolności do rozumienia świata a na ile z cynicznej manipulacji .


Na czym polega ta manipulacja /

Otóż , jak wiadomo, latarnia , podobnie jak nauka, może służyć do oświetlania , lub , niektórym, zwłaszcza po spożyciu, do podpierania.

I takim podpieraniem jest „ pieprzenie o Szopenie”, czyli o bezinteresownej pomocy nam udzielanej, o naszym obowiązku, nawet o naszym wspólnym sprawstwie kryzysu.

Żeby było weselej, to ja chcąc manipulować Buńkowym sposobem słowa Buńka, mogę zapytać, czy Grecja dlatego jest straszliwie zadłużona , że nam kiedyś pomogła ?

Bo tak można skorzystać z bliskości tych tez w wywodzie Buńka .

Dlaczego jest zadłużona i dlaczego nie w bankach greckich ?

Czy Buniek zna jakiś bank, oprócz tzw. Banków Żywności , który jest instytucją charytatywną ?

A dlaczego Grecja jest zadłużona w bankach niemieckich, jak Buniek pisze ?

Buniek pisze, że pomaganie polega na pomaganiu sobie.

A potem pisze, że wszędzie widzi tabliczki, ale z pewnością ich nie czyta, bo wklejono mu, że to Unia wybudowała ?

Wybudowała ? To tzw. trzecia prawda ks. Tischnera .

Dofinansowała, określając najpierw, na co da to dofinansowanie. a następnie określiła ile trzeba mieć tzw. wkładu własnego.
To szanowny Panie Buniek jest na tych tabliczkach napisane , natomiast nie jest napisane , że wkład własny trzeba pożyczyć w banku komercyjnym.
Nie jest też napisane, że z 1 euro, kierowanego przez UE do min. Polski, około 70 eurocentów wraca w postaci zamówień do Niemiec i Francji .
I przyznają to sami Niemcy : http://wpolityce.pl/polityka/329429-szczerosc-godna-uwagi-niemiecki-komisarz-znaczna-czesc-kazdego-euro-ktore-trafia-z-ue-do-polski-wraca-do-niemiec
Ja tego nie wymyśliłem !!!

Pomagać trzeba , ale z zachowaniem naszego bezpieczeństwa , a tego nie gwarantuje przyjęcie kontyngentu niechcianych w Niemczech czy we Francji tzw. uchodźców !

Proszę sprawdzić, jak postępują z tzw. uchodźcami Australijczycy.

Od nich powinna się UE uczyć !!!

Co do wątku tzw. kłamstwa smoleńskiego, to gratuluję cynizmu.

Wszystko dla Pana jest jasne, rzetelnie zbadane i oczywiste?

A afery Amber Gold i Reprywatyzacyjne tez i dlatego nie trzeba nić robić ???

Po co są policyjne jednostki tzw. Archiwum X ?

Ofiary nieżywą kilkanaście lat, ludzie zapomnieli, sprawcy mają kila lat czy miesięcy do przedawnienia .

Komu to potrzebne, żeby dzielić i jątrzyć ?

Czy tak Panie Buniek ????????????????????

PiS dzieli ludzi ???
To Nowoczesna dzieli ludzi, bo tak to byłaby jedna partia PO i nie musieliby udawać z PO i ZSL-em , Kod- em, że się różnią ! :)

Co do przypadków gwałtów Polaków, które Buniek podałeś w celu dla mnie nieznanym, to proszę o linki do doniesień, ilu Polaków, nawet nie katoli i pisowców, wysadziło się w powietrze lub wjechało w tłum ciężarówkami ?
I ile niewinnych ludzi, w tym dzieci, zabili ?

CZEKAM na linki i ich… Buniek … NIE „ ODPUSZCZĘ „ !!!

Panie Rafale, Buniek, zaczął od cytatu, ja pozwolę sobie dwoma cytatami zakończyć :
„ Kłamstwo nie różni się niczym od prawdy, prócz tego, że nią nie jest. „.
Ale ….
"Jeżeli coś chodzi jak kaczka, kwacze jak kaczka i wygląda jak kaczka, to z pewnością jest to kaczka, a nie żyrafa".

kazimierzp @ 83.30.249.*

wysłany: 2017-07-06 16:10

Jako wierny pretorianin PiS piszesz to co "matka partia" każe, choć jako członek Unii Wolności byłeś bardziej otwarty. Nie ma problemu uchodźców bo żaden z nich do nas nie chce przyjechać! Nadymanie balona propagandowego to tylko granie na najniższych instynktach ludzkich. Szkoda, że nauka kościoła rozmija się z tym co głoszą ich podobno najbardziej zagorzali wielbiciele! Szkoda, że przyszło mi żyć wśród faryzeuszów.

[Rafał: Piszę, co mi każe rozum i sumienie. Dziś moi młodzieńczy idole wspierają UB-ckich konfidentów, wybacz więc, że poszukałem sobie innych.]

JeśliSerio @ 78.88.139.*

wysłany: 2017-07-06 17:12

Jeżeli "Sweter" serio podjął taką decyzję, i chce przyjąć ciapatych do JG, to po pierwsze oddaję mu w dniu dzisiejszym miejsce na oddziale w Bolesławcu (zarezerwowane dla bliskiego członka rodziny), po drugie przeprowadzam się do jego willi (adres znam) wraz z całym mandżurem . Przy próbie przyjęcia ACTA jeleniogórska młodzież pokazała co potrafi-a w tym przypadku? Nie lubię "DobroAZiobro", ale w tym przypadku śmiało napiszę-Panie Rafale-dobra robota. Dziękuję za upublicznienie tego dowodu debilizmu i stworzenia zagrożenia przez MZ, ps. "Bibliotekarz".

Buniek @ 176.111.153.*

wysłany: 2017-07-07 12:42

Pamiętam czasy gdy granice były zamknięte i tysiące żołnierzy wraz z całym bardzo drogim złomem ich pilnowało. Lasy były ogrodzone drutami kolczastymi i warty były utrzymywane. Prawie każdy chłopak musiał siedzieć za tymi drutami dwa lata i od czasu do czasu pilnował tych drutów i złomu. Po ulicach z rzadka przemykały prywatne samochody, których dzisiaj by nikt nie chciał. W sklepach były kolejki, a na półkach parę rzeczy po które te właśnie kolejki stały. Tych rzeczy było m.in. tak mało bo potrzeba było zakupić masę złomu dla tych chłopaków co w tych lasach siedzieli. Krajem rządziła satrapia ale oczywiście był sejm, byli posłowie, ministrowie, premier i wybory się odbywały bo były trzy ugrupowania na które można było głosować. W telewizji cały czas głoszono sukcesy. Był dostępny jeden albo dwa kanały TV (w zależności od miejsca) ale ciągle tylko chwalono rząd i te sukcesy pokazywano. Dbano też by prezentować jak to za granicą jest ludziom źle. Z tego raju od czasu do czasu wymykali się niektórzy przez granicę i stawali się uchodźcami/nielegalnymi imigrantami. Co ciekawe, pomimo, że po naszej stronie, tamtych wyzywano tak i siak, to oni, tych co się wymykali nie zamykali i nie odsyłali w kajdanach z powrotem, tylko pozwalali żyć, popracować i zarobić. Pewnie kilku nazywało nas jakoś brzydko, ale większość, traktowała po ludzku. Oczywiście czasami były i obozy. Zarobione pieniądze płynęły przez granice, a rozmowy rodzinne i z przyjaciółmi budowały zaufanie i prawdziwy obraz życia w innym systemie. Wtedy władze tzw. bloku starały się tamto społeczeństwo jakoś zbuntować. Zamachy terrorystyczne na zachodzie zdarzały się często i wiadomo było jaka ideologia stoi za nimi. Nawet papieża postrzelono, a ślad wiódł na wschód. Z tego powodu jednak uchodźców-demoludów nie prześladowano. Historia udowodniła, że robiono słusznie i nam w Polsce poprawiło się, a okrągły stół zapobiegł wojnie domowej. Gdy przyjrzymy się genezie wielu firm w naszej okolicy to okaże się, że ich właścicielami są tacy uchodźcy/imigranci, a kapitał założycielski i zaufanie biznesowe pochodzi właśnie z tamtych czasów. Gdy u nas się poprawiło wielu też ludzi zachodu przyjechało tutaj i żyją wśród nas. Erytrea i Syria mają piękne plaże i nie jeden z mieszkańców naszego miasta chciałby tam mieszkać. Oczywiście by tak się stało musi tam panować poczucie bezpieczeństwa.

moon @ 37.47.128.*

wysłany: 2017-07-07 13:32

https://euroislam.pl/szwecja-na-progu-wojny-domowej/

Widz @ 82.139.14.*

wysłany: 2017-07-07 15:28

Obiecałem a u mnie " słowo droższe pieniędzy:, jak mawiał Kargul / albo Pawlak / :

Co do przypadków gwałtów Polaków, które Buniek podałeś w celu dla mnie nieznanym, to proszę o linki do doniesień, ilu Polaków, nawet nie katoli i pisowców, wysadziło się w powietrze lub wjechało w tłum ciężarówkami ?
I ile niewinnych ludzi, w tym dzieci, zabili ?

CZEKAM na linki i ich… Buniek … NIE „ ODPUSZCZĘ „ !!!

Co do wpisu z Buniek , wysłany: 2017-07-07 12:42 : / ... / Erytrea i Syria mają piękne plaże i nie jeden z mieszkańców naszego miasta chciałby tam mieszkać. Oczywiście by tak się stało musi tam panować poczucie bezpieczeństwa.

Co do wpisu powyżej , to też mam cytat :

" Lepiej jest być bogatym i zdrowym, żiż chorym i biednym " !

Buniek @ 176.111.153.*

wysłany: 2017-07-07 17:49

bumcyk @ 83.26.8.* zapytał "Buniek co ma wspólnego Smoleńsk z uchodźcami?". Otóż nie pisałem o miejscowości Smoleńsk tylko o "kłamstwie smoleńskim" dzięki któremu obecnie rządzący wygrali wybory. Mam, podobnie jak podobnie do mnie myślących kilka milionów Polaków, prawo użyć słowa kłamstwo. Otóż twierdzono, w sposób mniej lub bardziej zakamuflowany, że tamta ekipa wraz z przywódcą sąsiedniego państwa spowodowała śmierć naszego prezydenta oraz wielu prominentnych osób. Zwycięzcy twierdzili, że tego dowiodą, gdy wygrają wybory. Czas mija, a tego dowodu wciąż brakuje. Ci którzy przegrali wybory twierdzili, że to katastrofa lotnicza była, a ci co wygrali, że to kłamstwo. Powstało pojęcie "kłamstwo smoleńskie", ale obie strony rozumieją je inaczej. Obie strony wzajemnie się oskarżały o kłamstwa i ludzie tym, co teraz rządzą, uwierzyli, ale nie ma się co temu dziwić . W końcu ci, którzy mogą się posuwać do zbrodni politycznych nie powinni być u władzy. Ludzie uwierzyli, że dla zdobycia władzy ktoś zabił prezydenta. Skoro w tej, tak ważnej i bolesnej dla obywateli sprawie można aż tak kłamać to i w innych też. Chyba wszyscy czujemy, że tacy kłamcy nie działają w naszym narodowym interesie . Istotnym jest zatem ustalenie kto kłamie. Wybory się zbliżają. Kłamcy nie powinni nami rządzić, ale oczywiście mogą. Tylko, gdy będziemy wiedzieć, że kłamią by utrzymać się u władzy to wrócimy do tego co było kiedyś czyli satrapii, bo wtedy też wiedzieliśmy. Tamta satrapia utrzymywała się dzięki zamordyzmowi i oszustwom przy urnie. Niestety, satrapie są stabilne i tylko kryzys albo interwencja zewnętrzna może coś zmienić. Wtedy jednak część Polaków stała się uchodźcami i imigrantami.

bumcyk @ 83.26.106.*

wysłany: 2017-07-07 21:35

Buniek ciekawy wpis, ja też pamiętam tamte czasy. Tylko co z tego? Czego ma to niby dowodzić?

Buniek @ 176.111.153.*

wysłany: 2017-07-07 23:46

Pan Widz napisał, że kłamię i że pisałem o pomocy bezinteresownej. Otóż wręcz przeciwnie, napisałem, że pomoc może się opłacać czyli być interesowna. Zresztą pan Widz o tym doskonale wie, bo napisał "1 euro, kierowane Polski, około 70 eurocentów wraca w postaci zamówień". Chyba nie czyta pan tego co pisze. Poza tym panie-"towarzyszu" Widzu, ZSLu już nie ma od ponad 30 lat. Z rusycyzmami pan skończył, to i proponuje zapomnieć o języku PRL-u. O tym co pan o bankach wypisuję nie napiszę, ale "dwóję" z ekonomii "towarzysz" zaliczył.
Sprawa Amber Gold jest faktycznie rozwojowa, ale wychodzi, że świat machlojek finansowych nie dba o przynależność partyjną. Zatem SKOKi i osoby powiązane z obecnie rządzącą partią się pojawiają w tym spektaklu. Reprywatyzacja to skandal wszystkich rządów, a reprywatyzacja w Warszawie szczególnie. 440 nieruchomości oddano za czasów prezydenta Kaczyńskiego i 2000 w okresie rządów obecnej pani prezydent. Spektakl może trwać przez lata. Komisja zarobi. Problem w tym, że proponuje się zastąpienie Dekretu Bieruta, Dekretem Szydło/Jakiego. Jaki to będzie dekret HGW twierdzi, że taki sam.
Panie Rafale, Jelenia Góra to miasto turystyczne. U nas nie brakuje gości o dziwnych kolorach skóry. Mamy też mieszkańców kolorowych, którzy urodzili się u nas i tu mieszkają. Polski jest dla nich językiem ojczystym. Są dzieci w szkołach i przedszkolach. Pański wpis wywołał taki odzew: "zibi @ 37.47.71.*: Dawać ich. Będzie komu mordę oklepac , bo miedzy sobą troche nudzi :(" Jak lokalny polityk partii rządzącej może coś takiego robić mieszkańcom i gościom? Co prawda szef rządu była w stanie na tle obozu koncentracyjnego wygłosić, że "mamy prawo" ale pan nie musi.
Język partii rządzącej promuje przyzwolenie do przemocy politycznej i złe rzeczy dzieją się. Publicznie i w biały dzień, członkowie organizacji niewątpliwie popieranej przez władze, skopali działacza KODu i publicznie byli z tego powodu dumni. Z okrzykiem "zabić te k..wy" biegali wśród demonstrujących, a rzecznik rządu ich za to pochwaliła słowami "rozumiem ich". W Legnicy, z przyczyn też politycznych człowiek o poglądach zbliżonych zabił cztery osoby. Jak to nie jest przykład tego czego Widz się domagał to nie ja nie wiem co może być bardziej wyraziste.

optymista @ 94.254.240.*

wysłany: 2017-07-08 07:11

Większego Kłamcy od zawily w tym mieście jeszcze nie spotkalem a że to koleś prześmiewcy Grzegorza to wszystkie
śmieci spłyną wraz z kampanią wyborczą do morza ,może i z ich partią "Śródziemnego"Kolejne "strachy tylko na Lachy" ostatnio takie modne straszyćPolaka uchoďźcami stary numer!!!

kazimierzp @ 83.7.245.*

wysłany: 2017-07-08 10:40

@ twej odpowiedzi do mojego wpisu: jeżeli bliżej ci teraz do prokuratora Piotrowicza, sędziego Kryże,... to szczęść ci twój Boże, bo do chrześcijańskiego z takimi wpisami raczej ci daleko!

Wieńczysław @ 176.58.22.*

wysłany: 2017-07-08 19:36

Jestem stanowczo za tym, aby Polska przyjęła uchodźców - tylu, ilu sobie życzy Unia Europejska, a za nią nasi tolerancyjni, światli, nowocześni i oczywiście przepełnieni chrześcijańskim miłosierdziem przedstawiciele PO, SLD, .Nowoczesnej, KOD, dziennikarze Gazety Wyborczej, Polityki. Do Jeleniej Góry sprowadźmy tylu, ilu życzy sobie pan Zawiła, Pan Kucharski, Pan Kazimierz P., Buniek itp. Niech to będzie nawet pół miliona ludzi, z Syrii, Erytrei, Somalii, a do Jeleniej Góry, dajmy na to, 5 000. Niech to nawet będą imigranci ekonomiczni, bo co za różnica? Przecież każdy powinien mieć możliwość mieszkania tam, gdzie chce.

Oczywiście polski rząd nie zgodzi się na ich przyjęcie, dlatego - zgodnie z przesłaniem papieża Franciszka - inicjatywę powinniśmy przejąć my, tolerancyjni, światli, liberalni obywatele. Proponuję zatem powołać do życia stowarzyszenie, które zajmie się sprowadzaniem i adaptacją uchodźców na własną rękę i na własny rachunek. Wiadomo, że 37 milionów Polaków to czerń, swołocz, dzika, nietolerancyjna tłuszcza, ale jest nas ten jeden milion sprawiedliwych, którzy uratują honor i wizerunek Polski w świecie. Zorganizujmy się, zróbmy kwestę (może Owsiak pomoże? ma doświadczenie w takich ogólnopolskich akcjach i popiera ideę) i za zebrane w ten sposób pieniądze przyjmijmy tylu uchodźców, ilu się da. Wybudujmy dla nich osiedla (nowoczesne i strzeżone, tak żeby nie padali ofiarą nietolerancyjnych Polaków), opłaćmy im naukę języka, dopłaćmy do miejsc pracy przez okres adaptacji. Owszem, może nie wszyscy zechcą zostać w Polsce, ale tych, którzy zechcą, nie będzie wtedy tak, dużo, by przerastałoby to nasze możliwości finansowe. Może będzie to raptem parę tysięcy ludzi w całym kraju. Może samorządy, jeśli same nie będą w stanie niczego zorganizować, wesprą naszą akcję i jakoś się dołożą. Ale jedno jest pewne - takie bezczynne siedzenie i wypisywanie tylko w kółko tych samych farmazonów: "przyjmijmy!" "ależ my nietolerancyjni, nie chcemy przyjąć!", "głupie polskie wieśniaki, boją się uchodźców, których nie ma", "Unia nam każe, to przyjmijmy, bo będziemy na marginesie", "przecież nikt nie mówi u przyjęciu uchodźców, to po co te obawy?", "musimy okazać gest solidarności", "Polskę stać na przyjęcie kilku tysięcy", "i tak wyjadą", "i tak wyjadą, to przyjmijmy ich 15, żeby tylko Unia się odczepiła", "och, jakie to straszne, tam toną w morzu kobiety i dzieci", "nawet jeśli jeden się wysadzi, to uratujemy 200" - do niczego nie prowadzi. Skoro zgadzamy się, że tam są kobiety, dzieci, że Polska traci na wizerunku, że jest ze wszech miar wskazane, abyśmy tych uchodźców przyjęli, to zorganizujmy się sami i ich przyjmijmy, a ja się chętnie dołożę, po to tylko, żeby przestać słuchać i czytać wasze głodne kawałki, które stale powtarzacie.

Mam jednak wrażenie, że nie chodzi wam wcale o żadną troskę o uchodźców. Wy nimi gardzicie tak samo, jak gardzicie Polakami. Ludzie, którzy najgoręcej nawołują do przyjmowania, to akurat nie ci, którzy będą mieli z nimi do czynienia. To nie ci, którzy mieszkają w blokowiskach czy na przedmieściach, tylko raczej w willach, na strzeżonych osiedlach, w wygodnych mieszkaniach. Im nic ze strony imigrantów nie będzie groziło, więc sobie mogą do woli kłamać, że islam jest religią pokoju, że to oni reprezentują prawdziwą chrześcijańską postawę, a zwykli Polacy - katolicy są hipokrytami. Mogą sobie dowolnie zaprzeczać faktom, o których mówił Jarosław Kaczyński, nazywając go populistą, który napuszcza ludzi na imigrantów, szerząc ksenofobię. Oni sobie mogą tak mówić, bo osobiście nie mają powodów do obaw.

Muszę przyznać, że to wyjątkowo cyniczne ze strony władców III RP. Najpierw upaść się na państwowym majątku w wyniku tzw. reform i tzw. transformacji, rządzić niepodzielnie przez wiele lat, potem oskarżać ludzi, którzy na ten majątek zapracowali, o nietolerancję i ksenofobię, samemu nie zrobić nic dla potrzebujących i uchodźców, a następnie - to scenariusz w razie gdyby nie daj Boże te dawne pseudoelity powróciły do władzy - przyjąć jednak uchodźców, nie zadbać o nich odpowiednio ("państwo teoretyczne"), a gdy "uchodźcy" zaczną rozrabiać, gwałcić, plądrować miasta i zacznie się odwet Polaków - stwierdzić "no popatrzcie, jakie mamy ohydne społeczeństwo, jakie nietolerancyjne, ach ten zaściankowy katolicyzm, och jaki wstyd".

Cyniczne napuszczanie jednych grup na drugich i granie tragedią prawdziwych uchodźców, których w tej masie jest jak na lekarstwo - bo oni są w obozach w Turcji, w Libanie, potracili swe domostwa i nie mają kasy na elementarne potrzeby, a co dopiero na wojaże po Europie. Tylko o to chodzi Platformie, .Nowoczesnej i ich pretorianom w tej sprawie.

Buniek @ 176.111.153.*

wysłany: 2017-07-08 23:50

W tej sprawie wszyscy powinniśmy zważać na pewne fakty, które niestety są powszechnie ignorowane. 1. Ziemia jest kulą (czyli, że ma skończone wymiary i zasoby), 2. Ziemia jest przeludniona (gdyby każdy ziemianin zużywał tyle co przeciętny mieszkaniec UE to potrzeba dwóch takich planet). 3. Klimat Ziemi się zmienia (temperatura wzrosła i w wyniku rabunkowej gospodarki lasy nie chronią przed masowym pustynnieniem, a więc są takie miejsca gdzie już nie da się żyć , tak jak żyli, milionom ludzi ). 4. Globalizacja (ludzie wiedzą gdzie da się żyć). W związku z powyższym pojawiła się ogromna siła. I choćby przyszło tysiąc adrianów, i każdy zjadłby wagon bananów, do tego nawet i tysiąc broszek, i każda by auszwicem straszyła, to nie pomoże, taka to siła. Jesteśmy w UE, zgodziliśmy się na likwidację granic, przez co nasz dobrobyt wzrósł. Teraz ta ogromna siła uderzyła z tamtej strony w naszą Unię. Napisałem "naszą", dlatego, że w Brukseli mamy 2000 Polaków - urzędników unijnych i 53 europosłów (szkoda, że tak dużo z PISu), a więc prawa unijne są ustalane wspólnie i PIS je ustala też. Prawa krajowe też nie wszystkim się podobają! Mam wrażenie, że obecny rząd wyciąga nas z UE. Tylko, że w wyniku globalizacji takie małe kraje ja Polska samotnie nie mają szans i dlatego przytulają się do innych. Białoruś tkwi przy Rosji ale przypomnę, że Rosja to kraj muzułmański w 15%, a UE tylko w 5%. To dla tych którzy nie lubią muzułmanów. Czy mamy do nich dołączyć?
Panie Wienczysław, uchodźcy to jest "pikuś". Problemem są imigranci. Wojna w Syrii już się kończy, a Erytrejczyków jest garstka. Z obu tych krajów uchodźcy to w większości chrześcijanie. Poza tym w Goerlitz (60 km od Jeleniaj Góry) od roku mieszka chyba 200 Erytrejczyków i nic. Gdyby u nas zamieszkało jeszcze pięć czy dziesięć osób to nic to zmieni w zakresie bezpieczeństwa. Wymyślanie kolejnego kłamstwa nikomu nie służy. Ten problem jest tak duży, że tylko wspólna unijna polityka i wspólne zasoby wszystkich krajów Unii mogą sobie z tym poradzić. Problemem jest jednak PIS, który nie chce byśmy byli w Unii. Słowa, że chce, a jednocześnie robi wszystko by wyjść oznacza, że ta partia nas okłamuje. Jak PIS chce byśmy byli w UE to niech dołączy do innych, a nie 27:1.
Pisałem o bezpieczeństwie. Uchodźcy nie są tak groźni jak słowa rządzących. W tym naszego radnego. Wojciech Cejrowski w radiowej audycji nazwał Ukraińców "gwałcicielami" i "rzeźnikami", prokuratura sprawę umorzyła. I co : http://spottedlublin.pl/dotkliwie-pobil-kobiete-w-centrum-lublina-myslal-ze-jest-to-ukrainka/
Podłość i Skundlenie. Żeby tak dzielić ludzi i napuszczać jednych na drugich by trzymać się u władzy. "Nie ma zgody na takie metody". Państwo Panów i Sług czyli państwo PIS szkodzi Polakom i dla tego apeluję do radnego i do piszących tutaj o rozsądek. Chcę aby Polska była w Unii Europejskiej.

Wieńczysław @ 176.58.22.*

wysłany: 2017-07-09 15:56

Sorry Buniek, ale bredzisz jak potłuczony. To jest jakiś wypis Twoich rojeń i bzdur, w które być może szczerze wierzysz, ale nie mają one nic wspólnego z rzeczywistością.

1. To, że Ziemia jest przeludniona i że występują procesy globalizacyjne i zmiany demograficzne, to nie znaczy, że musimy przyjmować uchodźców czy imigrantów. Te procesy mogą być w jakimś zakresie kontrolowane normalnymi metodami i to jest sposób na rozwiązanie tego problemu. Wpuszczanie imigrantów z miejsc, gdzie występuje przeludnienie do miejsc, które się tym przeludnieniem nie charakteryzują, spowoduje, że w ciągu kilkudziesięciu lat to przeludnienie się tam pojawi, a tam skąd uchodźcy przybyli - nie zniknie. Nie jest to więc rozwiązywanie problemów, lecz ich przenoszenie.
2. Granice nie zostały zlikwidowane i ze względu na bezpieczeństwo zawsze można je zamknąć pozostając w zgodzie z prawem unijnym.
3. Notabene - to, że jakiś proces występuje, to jeszcze nie znaczy, że jest nieunikniony i nic się nie da z nim zrobić. Do przekonania, że procesy społeczne są zdeterminowane i określane przez jakiś "wiatr historii" mają tendencje osoby o poglądach lewicowych. Nie podzielam tych poglądów, jak i nie podzielam determinizmu dziejowego.
4. PiS nie chce i nie dąży do tego, abyśmy wyszli z Unii. Proponuje jedynie reformy, które moim zdaniem powinny nastąpić, jeśli Unia ma przetrwać. Inaczej nawet nie będziemy musieli z niej wychodzić - sama się rozpadnie.
5. Z tym 27:1 to jest jakiś nonsens. Czy to, że w głosowaniu występuje przewaga na rzecz jednej opcji, oznacza, że opcja spisana z góry na straty musi rezygnować z odrębnego poglądu? Równie dobrze można by zacząć wyśmiewać i potępiać tych, którzy głosowali np. na SLD - no bo po co, skoro ta partia nie weszła do Sejmu? Zmarnowany głos. Na tej zasadzie należałoby wymagać od wszystkich, aby głosowali na PiS, bo PiS prowadzi w sondażach. Polski rząd miał pełne prawo przedstawić swojego kandydata, a że inne kraje nie były temu przychylne - cóż, moim zdaniem nic wielkiego się nie stało, nic przez to nie straciliśmy, a tak naprawdę priorytet własnego, odrębnego zdania możemy dobrze wykorzystać, choćby już we współpracy z Grupą Wyszehradzką. Zgadzanie się we wszystkim z Niemcami po to tylko, żeby "być wiarygodnym partnerem", po to żeby nas lubili i "szanowali" w Europie - to dopiero obciach i czyste frajerstwo.
6. "Uchodźcy nie są tak groźni jak słowa rządzących"
Uchodźcy są groźniejsi niż słowa rządzących, bo spora część uchodźców zachowuje się agresywnie i szkodzi krajowi, do którego przybywa, a rządzący, nasi obecni - mówią prawdę, co nie może stanowić dla nas zagrożenia. Proste?


Reasumując, zupełnie na poważnie - moim zdaniem nie powinniśmy przyjmować uchodźców z jednego prostego powodu: nie leży to w naszym interesie. Nic na tym nie zyskamy. A to jest podstawowe kryterium decyzji każdego realnie myślącego rządu - czy skutki decyzji będą korzystne czy niekorzystne dla kraju. Tutaj nie ma wątpliwości, że przyjęcie choćby niewielkiej liczby uchodźców może już zrodzić nieproporcjonalnie duże problemy społeczne. Oczywiście nie jest tak, że państwo zawsze musi się kierować tylko egoizmem narodowym - przesada w drugą stronę również powodowałaby niepotrzebne napięcia i konflikty. Jasne, że możemy wykazać pewien stopień solidarności i troski o ofiary wojny na całym świecie. Ale możemy pomóc tylko w miarę naszych możliwości i tylko jakieś określonej, stosunkowo małej liczbie ludzi. I to robimy, pomagając prawdziwym uchodźcom, którzy przebywają w obozach dla uchodźców. I to popieram. To dobrze, że zwiększono środki na pomoc poszkodowanym.
Ale nawet gdyby ci, którzy przybywali do Europy, byli prawdziwymi ofiarami wojny, a nie najeźdcami - również byłbym przeciw przyjmowaniu. To również byłoby niezgodne z prawem międzynarodowym, które jasno definiuje, kim jest uchodźca. Tymczasem to, z czym mamy do czynienia to dzika migracja i najazd barbarzyńców. Przykłady można mnożyć, nie chcę już się na ten temat rozpisywać.

Najbardziej jednak zażenowany jestem tymi, którzy mówią, że przemoc stosowana przez islamskich imigrantów niczym się nie różni od tej stosowanej np. przez polskich narodowców. To jest jakaś piramidalna bzdura świadcząca o głupocie ludzi, którzy w ten sposób stawiają sprawę.

Po pierwsze nie jest to prawda, ponieważ statystycznie przemoc stosowana przez islamskich imigrantów rodzi więcej ofiar śmiertelnych, np. w wyniku zamachów, niż "przemoc" stosowana przez np. tzw. kiboli. Ostatnio mieliśmy do czynienia np. z prawdziwym aktem nazistowskiego terroru w Polsce. Wyglądało to tak: grupa kodziarzy z jednej strony i wszechpolaków z drugiej zaczęła się na siebie wydzierać i szarpać się nawzajem. Jeden wszechpolak postanowił zabrać kodziarzowi czapkę. Kodziarze zaczęli szarpać go za ubranie, aż się mało co nie przewrócił. Wszechpolacy postanowili wrócić i udzielić pomocy swojemu "kamratowi". Doszło do wzjaemnych przepychanek. Czterech wszechpolaków w ciągu dosłownie jednej sekundy kopnęło kodziarza w taki sposób, że się przewrócił. Następnie wszyscy się rozeszli. Lewicowo-liberalne media stwierdziły, że kodziarz został "skopany" i "pobity", mimo że nie było żadnych wieści o tym, że trafił do szpitala, nie było żadnej obdukcji, nic z tych rzeczy. Po prostu przewrócili go na ziemię. I to jest polski nazizm. W Hambrgu natomiast są "protesty". Słuszne i uzasadnione. Wnioski wyciągnijcie sobie państwo sami.

Po drugie, stawianie sprawy w ten sposób, że wszyscy, którzy stosują przemoc, są siebie warci, i powinniśmy ich traktować równo, to jakiś nonsens. Często słyszy się teksty w stylu "Polacy w Irlandii też gwałcą" itd. Owszem, wszyscy popełniają przestępstwa, ale popełniają je z różnych powodów, a w innych okolicznościach je popełniają, a w innych nie. Na tej samej zasadzie ja mogę powiedzieć, że mogę pobić np. Buńka, bo w USA też biją Murzynów. Osobnym problemem jest terroryzm islamski, a osobnym problemem są przestępstwa popełniane przez Polaków za granicą. Inne są uwarunkowania tych problemów. Jeżeli to niczym się nie różni i wszystkich należy traktować tak samo, to proponuję wobec wszystkich zastosować te same metody, np. traktować islamskie akty terrory jako jednostkowe "incydenty" - ot, po prostu zwykłe zabójstwo, niezależne od pochodzenia i religii sprawcy. W takim razie nie wróżę przetrwania kraju, który takimi zasadami by się kierował.


Pytanie co jest priorytetem dla nas? Bo mam wrażenie, że dla od wielu lat dla polskich środowisk lewicowo-liberalnych priorytetem nie jest interes Polski i Polaków, lecz zgodność z jakimiś uniwersalnymi, ogólnohumanistycznymi zasadami i fałszywie rozumiany obiektywizm, a de facto po prostu zgodność z obowiązującą ideologią Unii Europejskiej. Przypomina to trochę zwulgaryzowaną wersję fałszywie pojętej ewangelicznej postawy chrześcijańskiej - nasi lewicowi liberałowie nieustannie nadstawiają drugi policzek, błagają wszystkich dookoła o wybaczenie za nasze "zbrodnie", przepraszają, zapraszają obcych, samobiczują się itd. Wszystko, byleby tylko uchylić nieba innym, sąsiadom, Unii Europejskiej, tzw. "partnerom", ale już nie własnemu społeczeństwu. Mamy ciągle tylko się wstydzić, przepraszać, potakiwać - być pokornym i posłusznym jak baranki - i to ma budować nasze poczucie dumy narodowej, pewność siebie i dawać nam wymierne korzyści. Ciekawe jakie? Bo taka postawa może budzić co najwyżej uśmiech politowania i prowadzić do strat, co zresztą miało miejsce przez 27 lat.

Jeśli chcemy silnego państwa, w którym panuje dobrobyt, to dbajmy o własne interesy i własny rozwój, a nie o pseudouchodźców i zadowolenie tych, którzy chcą nam ich siłą i niezgodnie ze wszelkimi normami cywilizacyjnymi sprowadzić.

Widz @ 82.139.14.*

wysłany: 2017-07-09 20:49

Panie Rafale, miałem właściwie nie odnosić się do „produkcji „ pana Buńka , ale poziom „ obiektywizmu „ i , niestety , bezczelności …

Nie warto tracić czasu na zadawanie mu konkretnych pytań np. dlaczego ja niby za banki mam dwóję , bo z całą pewnością pojęcia nie ma .

A pan Buniek „ szóstkę „ ???? :):)

Opowieści mętnej treści o pomocy , rodzajach pomocy, komu się pomaga i nagle, ni gruchy ni z pietruchy , majaczenie o tym co Unia : wybudowała „ , i co na tabliczkach jest napisane !

Używanie w pierwszym tekście pojęcia „ kłamstwa smoleńskiego „ jako zbrodni PiS – u, żeby w następnym mętnie bredzić, cytuję : / … / Otóż twierdzono, w sposób mniej lub bardziej zakamuflowany, że tamta ekipa wraz z przywódcą sąsiedniego państwa spowodowała śmierć naszego prezydenta oraz wielu prominentnych osób./ .. / Ci którzy przegrali wybory twierdzili, że to katastrofa lotnicza była, a ci co wygrali, że to kłamstwo. Powstało pojęcie "kłamstwo smoleńskie", ale obie strony rozumieją je inaczej. Obie strony wzajemnie się oskarżały o kłamstwa i ludzie tym, co teraz rządzą, uwierzyli, ale nie ma się co temu dziwić . W końcu ci, którzy mogą się posuwać do zbrodni politycznych nie powinni być u władzy. Ludzie uwierzyli, że dla zdobycia władzy ktoś zabił prezydenta. Skoro w tej, tak ważnej i bolesnej dla obywateli sprawie można aż tak kłamać to i w innych też. Chyba wszyscy czujemy, że tacy kłamcy nie działają w naszym narodowym interesie . Istotnym jest zatem ustalenie kto kłamie.

Podkreślam ostatnie zdanie , ale z poprzednich : Ludzie uwierzyli i dalej wynika , że Buniek nie szuka prawdy , wcale nie chce ustalić , kto kłamie…on wie ..., że nie lubi PiS – u i to mu chwatit .

Nie chcę być złośliwy, ale przez moment wydawało mi się czytając ten bełkotliwy tekst, że pan Buniek postanowił być obiektywny i bezstronny. I wtedy przypomniałem sobie słowa Wałęsy, który tak obrazowo tłumaczył wzmacnianie postkomunistów przez niego jako prezydenta : prawica to jest moja prawa noga , lewica to lewa noga a ja jestem pośrodku . :)
Konkluzja wszystkich wypocin pana Buńka , łącznie z odkryciami kulistości Ziemi i nieuchronności losu, tego, że nie przyjmuje do wiadomości faktu, iż nie wszyscy ludzie są tak jak on fatalistami i dlatego zmienili Kopacz na Szydło, Clinton na Trumpa i itd.,że podawane przez niego rewelacje, są JEDNYMI Z MOŻLIWYCH A NIE JEDYNYMI SCENARIUSZAMI, jest taka , że to są jego brednie , uprzedzenia i obsesje , do których oczywiście ma prawo.

Ale nie ma prawa pogardliwie odnosić się do prezydenta i premier Polski, chyba że nie jest Polakiem i obywatelem Polski oraz człowiekiem kulturalnym.

Kłamstwa i manipulacje pana Buńka są tak prymitywne , jak, mam nadzieję , on sam nie jest.

To tylko tłumaczy fakt, że pan Buniek tylko nienawidzi PiS – u i nawet Putina by wolał niż Dudę , Szydło , o Kaczyńskim i Macierewiczu nie mówiąc.

Bezczelność w oczekiwaniu, że zwolennicy prawicy będą się dawać bić lewakom i dorabianie im gęby „ agresorów „, robienie z incydentów obrazu Polski, tak chętnie oczekiwanego przez niechętne nam media w Polsce i za granicą .
Jednocześnie, taki obiektywny , taki „ stojący miedzy lewą i prawą nogą ”, nie zająknie się , na temat bydła w szeregach w KOD i UBywatelach RP oraz ich zachowaniach i dokonaniach.

Na „ Hamburg „ w Polsce jeszcze czy już za słabi są lewacy ???

Szczytem bezczelności jest robienie z psychicznie niezrównoważonego mordercy w Legnicy ., narodowca”.

Do PIS – u należał , bo morderca Marka Rosiaka do PO należał ?

Nawet „ totalna opozycja „ nie wykorzystuje go do walki z PiS-em , tylko Igora Stachowiaka .

Panie Buniek, jak się ma kryminalne zabójstaw czubka w Legnicy do terroryzmu ?

Dalej czekam na linki …

Szczytem jednak jest zarzucanie PiS – owi dzielenia społeczeństwa.

Nie wiem Panie Buniek , czy był Pan zwolennikiem FJN czy może nawet jego
działaczem .

Nie ma czegoś takiego jak brak walki politycznej i tylko żal, że nie potrafimy w Polsce ustalić i przestrzegać czegoś, co się zwie „ interesem narodowym „

W USA, w Niemczech , Francji , Anglii są różne partie są różne spory, są Buńki i Widzowie , ale nie słyszałem nigdy, żeby któraś z tych partii szczególni dzieliła. Nie słyszałem , żeby któraś z nich po utracie, w wyniku demokratycznych wyborów, szukała sposobu na unieważnienie wyborów za granicą.

Ja również jestem za pozostaniem w Unii, tak jak chce PiS i Polacy.

Ale to ma być Unia Europejka a nie Obóz Europejski !

W obozie / socjalistycznym / byliśmy i z niego do Unii się staraliśmy !

Widz @ 82.139.14.*

wysłany: 2017-07-09 22:03

Panie Rafale, przesyłam tekst dedykowany kazimierzp , ale nie tylko jemu …
Wierzę , że jest on osobą głęboko wierzącą, ale ponieważ jest przeciwnikiem zapiekłym PiS, to łatwo go włączyć we front „ naprawy KK „ i wykorzystać do …
Panie Kazimierzu, nie wystarczy wierzyć, trzeba jeszcze wiedzieć w co się wierzy !!!

Wszyscy „ zatroskani „ o KK i katolików, „ serdeczne „ – „ walcie się „ !!! Albo jesteście niespełna rozumu albo jak to mawiają ruscy – „ pożyteczni idioci „ !
Proponuję przeczytać i zastanowić się. Mówi to ksiądz, ale mówi o tym co uprawiacie, nie wiadomo dlaczego. Oto okazuje się, że ci, którzy propagują europejski kołchoz bez odniesień do chrześcijańskiego dziedzictwa, za to z nieograniczonym prawem do st, eutanazją, tzw. małżeństwami gejowskimi, kultura typu „Klątwa”, ideologią gender w szkołach i szaleństwem multi-kulti, teraz wyrastają na prawdziwych chrześcijan. Bo głównym wyznacznikiem bycia chrześcijaninem stała się zgoda na relokację imigrantów. Im kto więcej imigrantów chce przyjąć, tym większym jest chrześcijaninem. cdn.
W konsekwencji z ewangelicznej cnoty gościnności zrobiono bałwochwalstwo w służbie ideologii, która dąży do zniesienia państw narodowych i wymieszania wszystkiego pod jednym europejskim, a może i światowym rządem. Taki superrząd byłby pod światłym wpływem „starszych i mądrzejszych”, jak np. znany spekulant finansowy George Soros. Zwany przez niektórych dla niepoznaki „filantropem”. Ks. Kowalczyk podkreśla, że ludziom znajdującym się w dramatycznej sytuacji trzeba pomagać: zatrzymać działania wojenne, tworzyć obozy dla uchodźców w regionie, aby ludzie mogli szybko wrócić do swoich domów, pomóc w odbudowie. http://wpolityce.pl/spoleczenstwo/345689-wazne-slowa-ks-dariusza-kowalczyka-z-ewangelicznej-cnoty-goscinnosci-zrobiono-balwochwalstwo-w-sluzbie-ideologii-ktora-dazy-do-zniesienia-panstw
I jeszcze dodatkowo słowa śp. Helmuta Kohla : Orbán mówi, że to Kohl przekonał go, iż Europa będzie chrześcijańska albo nie będzie jej wcale
Wykluczacie europejski kalifat ? Zaryzykujecie ?

srulek @ 78.88.139.*

wysłany: 2017-07-10 14:56

Po wyniesieniu Frasyniuka z siedzącej demonstracji Obywateli UB blokujących ubiegłego miesiąca pochód dla upamiętnienia poległych w katastrofie smoleńskiej, ten człowiek idący ręka w rękę z Obywatelami UB w destrukcji powiedział ni mniej ni więcej , że prawo ma w de, do chcącego go spisać policjanta. (w 23 sek. filmiku na youtube).

Ten pseudo demokrata, który wyszedł z więzienia goło*upcem ni z gruszki ni z pietruszki został po 1990 r.przedsiębiorcą i zakupił kilkadziesiąt ciężarówek. Skąd miał pieniądze ? to jest dobre pytanie.
Frasyniuk wylansowany przez środowisko GW jako przeciwwaga dla Wałęsy miał być ikoną GW. Po jakimś czasie Frasyniuk dołączył do Bolka i stał się pseudoikoną .

Towarzystwo od Szechtera próbuje lansować nowych pseudobohaterów. Dla Wałęsy Frasyniuk, dla śp. Anny Walentynowicz, łamistrajk tramwajarka Henia.

Zarówno Henia jak i Władek, łechtani przez KC z Czerskiej próbowali wmówić , że to oni byli bohaterami, tak było do 2015 r.

Niestety dla Władka i Heni, ich mocodawcy przegrali wybory , już nie jest tak jak było. Czerska próbuje odkurzyć przedsiębiorcę Frasyniuka i to on ma poprowadzić byłych ubeków podpartych fałszywymi autorytetami do boju z rządem PiS. Nie wiem jak będzie dzisiaj, ale stoczniowcy na których kablował Wałęsa czekają na niego w Warszawie, Wałęsa zrejterował, to w zastępstwie mogą wynieść Władka i mieć tę legendę tam , gdzie ta legenda ma prawo.

rap @ 77.254.58.*

wysłany: 2017-07-11 17:15

[Rafał: Piszę, co mi każe rozum i sumienie. Dziś moi młodzieńczy idole wspierają UB-ckich konfidentów, wybacz więc, że poszukałem sobie innych.]

Fakt w PIS nie ma takich co wspierają UB - eckich konfidentów. To kto wspiera Wolfganga - ambasadora w Berlinie czy nie czasem funkcjonariusze PiS? Mocno wybiórcza moralność dobry "kabel" bo nasz "kabel". Podobnie w żadnej obecnie partii politycznej nie ma byłych funkcyjnych działaczy PZPR nawet chyba w SLD. Np prezes ORLENU - P. Jasiński, lub P. Targalski no i oczywiście P. Piotrowicz (Wallendrod?) Najważniejsze to wskoczyć na "dobrego konia" w danej chwili.
M. Wolski sekretarz POP PZPR, piewca Wałęsy, obecnie naczelny propagandysta TVPIS. Niech Pan czerpie z powyższych dobrych wzorców.

RAP @ 83.26.138.*

wysłany: 2017-07-12 09:19

[Rafał: Piszę, co mi każe rozum i sumienie. Dziś moi młodzieńczy idole wspierają UB-ckich konfidentów, wybacz więc, że poszukałem sobie innych.]

W pierwszej kolejności chciałbym zauważyć, iż mój wpis z wczoraj nie został opublikowany (cenzura?), więc pozwolę go sobie ponownie przytoczyć. Jak powszechnie wiadomo PIS nie wspiera rzekomo agentów UB więc jak to jest z P. Przyłębskim ambasadorem w Berlinie agentem SB o ps. Wolfgang, Cóż zasada podstawowa przeszła również na PIS dobry "kabel" bo nasz "kabel" podobnie jak szereg funkcyjnych funkcjonariuszy PZPR takich jak PP. Jasiński, Targalski, Wolski etc. Co by te partie o rodowodzie rzekomo solidarnościowym robiły gdyby nie byli współpracownicy SB lub członkowie PZPR. Pozdrawiam

Buniek @ 176.111.153.*

wysłany: 2017-07-12 19:48

Pan Wienczysław uznaje Ziemię za płaską (twierdzi, że bredzę gdy twierdze że jest kulą) to jeszcze go poinformuję, że uważam Monteskiuszowski podział władz za konieczny by w kraju był ustrój demokratyczny. Teraz jest tworzona satrapia na wzór tych gdzie trwają wojny. Pan Mazguła (był tam gdzie ta wojna się toczy) napisał tak: "Sejm zmienił ustawy o sądownictwie. Poseł Zbigniew Ziobro dostał władzę niczym Bóg, w trzech osobach.
Z. Ziobro - poseł, przedstawiciel władzy ustawodawczej.
Z. Ziobro - członek rządu, minister i prokurator generalny.
Z. Ziobro - prowadzący sądy z możliwością wpływania na wyroki sądowe.
Ostateczny upadek konstytucyjnej zasady trójpodziału władzy.
Wola prezesa – wolą narodu.
Sędzia naczelny rasy panów.
Kiedy służyłem miedzy Arabami w Iraku, nasłuchałem się o rodzinie Saddama Husajna. Krążyły wtedy opowiadania o nadludziach, którzy chodzili i jeździli po ulicach. Byli uzbrojeni, zawsze z grupą ochroniarzy, w kilka aut i z wielkim hałasem. Robili, co chcieli. Porywali młode dziewczęta z domów, zabierali ze sklepów towary, nie płacąc za nic, bili, kogo chcieli i pluli, na kogo mieli ochotę. Upominanie się o zapłatę czy o porwaną córkę było sporym nietaktem i mogło zakończyć czyjeś życie. Zamykali autostrady, bo mieli ochotę się pościągać.
Tak bawiła się władza.
Zbigniew Ziobro. Wyhodowany przez partię Kaczyńskiego i wzmocniony brakiem decyzji Platformy Obywatelskiej, jeden z najgłośniejszych polityków, łamiący w sposób nawykowy prawo, będzie miał wszystkie narzędzia, by sterować w sposób sobie dowolny wymiarem sprawiedliwości.
PiS robi z Ziobry nadczłowieka, nadsędziego, nadprokuratora Polski. W imię „naprawy” prawa w Polsce, dostaje antydemokratyczne, jednoosobowe uprawnienia do sterowania sądami i sędziami.
Chciałoby się powiedzieć jego ustami - prawo to ja.
Naród ma to w wielkim poważaniu. Nawet nie chce im się protestować. Nie lubią prawników.
I tak powstaje w Polsce państwo liderów kłamstwa i obciachu. Ludzi zadżumionych mgłą smoleńską i rydzykowym szczuciem. Teraz członkowie PiS dołączą do grupy świętych krów, których nie obowiązuje polskie prawo.
Rasa panów w Polsce ma już swoje kolumny uprzywilejowane i winnych w razie wypadku. Ma tabuny ochroniarzy i broń gotową do użycia. Ma posłuszną policję i regionalnych działaczy ponad prawem. Ma media i zna metody zastraszania obywateli. Ma całe rodziny urzędników bez wykształcenia, którzy zrobią wszystko, za cenę trwania na wysoko płatnym i pozbawionym odpowiedzialności stanowisku. Resztę załatwi Ziobro."

Widz @ 82.139.14.*

wysłany: 2017-07-13 13:36

Na samym wstępie chciałbym po raz n -ty poprosić pana Buńka o linki do doniesień o Polakach samobójcach i zamachowcach, którzy mają za cel zabicie jak największej ilości przypadkowych niewinnych ludzi, nawet dzieci .

Doczekam się , Panie Buniek ?

Poprzednio podarowałem sobie złośliwość , z cytowaniem bez podawania źródła, chociaż cytowanie na tym właśnie polega.

Ale dzisiaj, tak jak pan Buniek , ni z gruszki ni z pietruszki i zupełnie bez związku z tematem i tezą wpisu :

Jadą goście jadą , koło mej chałupy, do mnie nie zajadą , bo ja już tu nie mieszkam . Oj dana, oj dana , oj dana, oj dana , oj dana oj dana, oj da da dana !

A teraz panie Buniek , Ziemia nie jest, tak jak Pan twierdzi – kulą .

Jest tylko KULISTA !!!

Na dowód cytat z podaniem źródła :

W szkole uczymy się, że Ziemia ma kształt idealnej kuli. Sugerują to zresztą globusy, które stoją w każdym gabinecie geograficznym.
Najnowsze pomiary Europejskiej Agencji pokazują, że Ziemia jest w rzeczywistości mocno nieregularną bryłą - geoidą. Nasz glob przypomina raczej ziemniaka niż kulę lub elipsoidę (spłaszczoną kulę).
Źródło : http://www.se.pl/technologie/nauka/ziemia-ma-ksztalt-ziemniaka-nie-kula-ani-elipsoida-nieregularna-bryla_178887.html


Czy to cytat czy wspomnienie własne Panie Buniek ?

Pan służył czy Pan czytał , że ktoś :

Kiedy służyłem miedzy Arabami w Iraku, nasłuchałem się o rodzinie Saddama Husajna. Krążyły wtedy opowiadania o nadludziach, którzy chodzili i jeździli po ulicach. Byli uzbrojeni, zawsze z grupą ochroniarzy, w kilka aut i z wielkim hałasem. Robili, co chcieli. Porywali młode dziewczęta z domów,/ … / itd.

Dobrze, że Pan nie napisał: Kiedy służyłem w NKWD …bo ja czytałem o Stalinie, że porywano dla niego młode dziewczęta na ulicach Moskwy.

A jak byłem młodszy, to po Polsce jeździły zakonnice czarną Wołgą i też porywały dziewice.

Nie był Pan , Panie Buniek, przypadkiem też nigdy w życiu zakonnicą ???

Czy Pan nie czuje swojej śmieszności w tym wprost porównywaniem reżimu Husajna i sytuacji w Polsce lub szerzej - Europie.

Czy Pan się dobrze czuje ?

Czy u Pana wszystko w porządku ???

Czy nienawiść Panu wzroku nie odbiera ???

Jakiej Pan jest „ rasy „ ???

Może jednak skontaktuje się Pan z psychiatrą, tak na wszelki wypadek ???

Buniek @ 176.111.153.*

wysłany: 2017-07-13 16:41

No dobrze, panie Widz ziemia ma kształt kulisty. Mi chodziło o to, że ma wymiary skończone, a ludzi przybywa. Tym samym, co rok, na każdego mieszkańca naszej ziemi, przypada mniej jej powierzchni.
Pan Widz domaga linków do jakichś wydarzeń z przeszłości. Zamiast linków proponuję obejrzenie filmu Wołyń. Tam pokazano osobników, obywateli Polski, którzy działając świadomie i rozmyślnie siali terror poprzez zabijanie "jak największej ilości przypadkowych niewinnych ludzi, nawet dzieci". Oczywiście pan Widz od razu odpowie, że to nie byli Polacy. Ten w Legnicy to też nie Polak tylko "niezrównoważony morderca". Otóż wyjaśniam panu, że ci mordercy z Wołynia żyli w państwie które odbierali jako niesprawiedliwe i opresyjne. Nie wierzyli w sądy, nie wierzyli policji i przez wiele lat czuli, że byli obywatelami gorszej kategorii. Był oczywiście okres w którym można było obywateli kraju zjednoczyć ale wtedy wybrano metodę twardej konfrontacji. Niszczono cerkwie i wysiedlano. Gdy przyszedł kryzys (wojna) okupant to wykorzystał i napuścił skutecznie jedną grupę na drugą. Polacy, jak pan z pewnością wie też innych, tym razem pochodzenia żydowskiego, mordowali z wcale nie mniejszym zacięciem jak tamci na Wołyniu. Im z kolei, w ramach walki politycznej, przez wiele lat wmawiano, że całe zło świata pochodzi od tej części obywateli. Czesi nakręcili film o tym jak Czeszka wjechała w grupę ludzi, bo też czuła się prześladowana we własnym kraju. Ogólnie rzecz mówiąc państwa które oparte są na opresji jednych przeciwko drugim mają takie metody rządów i takie problemy. Tutsich i Hutu zawsze można metodami administracyjnymi stworzyć. Teraz nasz rząd napuszcza swoich zwolenników na przeciwników politycznych. Jednocześnie, nawet finansowo, wspiera tych którzy go popierają. Ostatnio w Warszawie publiczną przychylnością rządzących cieszyły się wyzwiska "złodzieje" i "Bolek", a ci którzy mieli tabliczki z nazwiskiem jedynego naszego laureata pokojowej nagrody Nobla byli za to legitymowani przez policję. Sumując, do zjawiska terroryzmu nie jest konieczny islam, nie jest też potrzebna religia. Terroryzm wspierany religią wystąpił w Polsce zarówno w relacjach katolicyzm-prawosławie jaki i katolicyzm-protestantyzm. Zawsze jednak koniecznym jest silne poczucie wykluczenia i krzywdy. Zwykle poczucie krzywdy może być zmniejszone w wyniku uczciwego procesu sądowego. Jak wiemy Trybunał Konstytucyjny już nie jest uznawany przez część obywateli. Zaufanie do prokuratury w zakresie krzywd spowodowanych aktami o podłożu politycznym też już żadne. Jeszcze jak do sądów już nie będzie po co iść to naprawdę będzie problem. Już to w historii przerabialiśmy. Z tego powodu porównywanie reżimów ma sens. Metody to metody i zwykle skutki tych metod podobne. Czy obecny rząd czuje to zagrożenie? Oczywiście tak. Siły policyjne są wzmacniane, pensje policjantów, prokuratorów, sędziów wzrosną. Problem w tym, to wszystko kosztem innych dziedzin, które w takim przypadku będą zaniedbane. No chyba, że podniesie się podatki ale wtedy gospodarka siądzie. Poczekamy zobaczymy. Co do pojęcia "nienawiści". Uważam, że to uczucie jest niezbędne ludziom popierającym obecne władze. Zaślepia i pozbawia spojrzenia z szerszej perspektywy. Nienawidzący jest przekonany, że inni go nienawidzą. Nienawiść jest potrzebna władzom, które chcą napuścić jednych obywateli na drugich by utrzymać się u władzy. Dziel i rządź jest znane od lat. Panie Widz, płacimy podatki do tego samego budżetu i obaj powinniśmy dbać aby jak najwięcej z tego trafiło w nasze okolice. Okazuje się, że jest o połowę mniej wydatków na infrastrukturę niż za poprzedniej władzy.

Wieńczysław @ 176.58.22.*

wysłany: 2017-07-14 10:13

Pan Buniek nie umie czytać i z mojej wypowiedzi zrozumiał tylko tyle, że uznaję Ziemię za płaską. Informuję, że trzeba wyjątkowo dużo złej woli lub głupoty, by uznać, że tak sądzę.
Dalej Pan Buniek cytuje pułkownika Mazgułę. Rozumiem, że jest on dla niego wybitnym autorytetem, a być może nawet legendą Solidarności? W każdym razie współczuję.

Buniek @ 176.111.153.*

wysłany: 2017-07-14 12:45

Panie Wienczysław, oczywiście, że tak sądzę. Dlaczego? Bo tak pan napisał. Dlaczego mam panu nie wierzyć? Ponadto informuję, że pan Mazguła nie był członkiem Solidarności, podobnie jak poseł/prokurator Piotrowicz i poseł/prezes Kaczyński i wielu, wielu innych. Różnica jednak między panem Mazgułą a tymi wymienionymi jest taka, że pan Mazguła wie jak się w satrapii żyje zwykłym obywatelom, a ci drudzy chcą być tymi niezwykłymi w tworzonej przez siebie satrapii. Zatem, w kwestii uchodźców z satrapii warto czytać autorów, którzy znają się na rzeczy. Pan Mazguła pracował w takim kraju.

Widz @ 82.139.14.*

wysłany: 2017-07-14 13:09

Buniek: " Polacy, jak pan z pewnością wie też innych, tym razem pochodzenia żydowskiego, mordowali z wcale nie mniejszym zacięciem jak tamci na Wołyniu".

Panie Buniek tym razem nie będę prosił o linki ani nawet uzasadnienie do tak debilnej tezy.

Panie Buniek, jesteś Pan kretyn a ja więcej z kretynem nie będę rozmawiał .

Będę tylko demaskował pańskie kretyństwo i manipulacje.

Wieńczysław @ 31.0.84.*

wysłany: 2017-07-14 17:00

https://www.youtube.com/watch?v=btD_ETramIk

CZEKAM NA POLSKIEGO MACRONA!!

Wieńczysław @ 31.0.84.*

wysłany: 2017-07-14 17:04

https://www.youtube.com/watch?v=btD_ETramIk

Czekam na polskiego Macrona!! Te jego uśmieszki, minki, oczka, uściski dłoni, nadskakiwanie Trumpowi, głupiutkie wypowiedzi politycznego przedszkolaka - to wszystko wskazuje, że mamy do czynienia z prawdziwym mężem stanu, na miarę wyzwań i problemów, z jakimi boryka się Francja. Takiego przywódcę potrzebuje również Polska. Bylibyśmy takiego dumni. Ale niestety - tylko najbardziej wyrobieni politycznie, doświadczeni profesjonaliści dostrzegają w nim te zalety. Dlatego w Polsce wygrali Duda, Szydło i Kaczyński :(

Wieńczysław @ 176.58.22.*

wysłany: 2017-07-16 23:29

Widzę, że z Buńkiem jest tak jak z niejakim PK. Najpierw chwali się tym, że jest wybitnym matematykiem, że umie liczyć jak mało kto, parafrazując "nawet to co między cyferkami" i z tego liczenia wychodzi mu, że 2+2=78. Następnie gdy ktoś próbuje mu wytłumaczyć, że 2+2=4, oskarża go o populizm i brak umiejętności liczenia. Jak to nie pomaga i ktoś nadal upiera się, że 2+2=4, to zaczyna wykazywać, że to nie on tak napisał, tylko ten, z którym polemizuje. Taki głupie odwracanie kota ogonem.

Zgadzam się też z panem Widzem, że zdanie:

"Polacy, jak pan z pewnością wie też innych, tym razem pochodzenia żydowskiego, mordowali z wcale nie mniejszym zacięciem jak tamci na Wołyniu"

jest wyjątkowo obrzydliwym kłamstwem. Gdyby nie to, że jestem generalnie za szeroko pojętą wolnością słowa, uznałbym, że powinno być to ścigane. To jest wyjątkowe k***o. Ludzi, którzy tego typu kłamstwa rozpowszechniają, należy w ten czy inny sposób izolować. Szanujmy się jako Polacy, bo nikt za nas nie będzie nas szanował, ani naszej historii.

Różnego rodzaju Buńki i jakieś niemieckie przybłędy muszą zrozumieć, że skończył się czas, kiedy mogli dowolni pluć i rzygać na polską historię i symbole narodowe.

Buniek @ 176.111.153.*

wysłany: 2017-07-17 14:19

Panowie Widz i Wienczysław polecam książkę "Miasta śmierci. Sąsiedzkie pogromy Żydów" tam można sobie wyczytać jak to było. Jest IPN, jest muzeum, a nawet kilka można sobie wszystko znaleźć. Tylko panowie, to już było. Ważnym jest co obecne władze nam szykują. W sprawie rzygania to informuję, że panowie i obecny rząd namawiają obywateli do rzygania na siebie wzajemnie. Oczywiście Putin się cieszy, bo Pożyteczni Idioci Stalinizmu niszczą nam struktury naszego państwa. Co do historii, to nie należy jej zakłamywać ale jak najbardziej uczyć się jej takiej jaka jest. I koniecznie wyciągać wnioski. Sytuacja obecna przypomina przełom lat 20-tych i 30-tych poprzedniego stulecia. Metody walki politycznej są podobne. Więc i skutki mogą być zbliżone. Słowa "niemieckie przybłędy" są w przypadku mieszkańca Jeleniej Góry, korzystającego z otwartych granic UE, przejawem skrajnego skretynienia osoby piszącej te słowa.

Wieńczysław @ 176.58.22.*

wysłany: 2017-07-18 11:41

Panu Buńkowi polecam z kolei książkę Władysława Bartoszewskiego pt. "Polacy - Żydzi - okupacja", tam można sobie wyczytać jak było.

Zgadzam się, że obecna sytuacja bardzo przypomina początek lat 30. Wtedy też rodziły się ugrupowania, które podburzały tzw. ulicę przeciwko legalnie wybranemu, demokratycznemu rządowi. Mam nadzieję, że PiS nie dopuści do prowokacji podobnej, jaką było wtedy np. spalenie Reichstagu. Dzisiejsza totalitarna opozycja już dokonała jednego mordu politycznego, oby nie doszło do powtórki.

Widz @ 82.139.14.*

wysłany: 2017-07-18 17:03

Obiecałem w poprzednim wpisie, że z kretynem rozmawiał nie będę .

Słowa dotrzymam, zwłaszcza , że Buniek albo jest , jak wyżej, albo kretyna z sukcesem udaje.

W najlepszym, raczej jednak najmniej prawdopodobnym przypadku, to antypolskie indywiduum jest полезный идиот !

Dlatego Panie Rafale zwracam się do Pana , bo może też inni , polscy zwolennicy bezpodstawnego samobiczowania się Polaków za niepopełnione winy, za niemiecki Holocaust, za hitlerowskie obozy śmierci, zwane przez „ buńkopodobnych „ kretynów
„ polskimi obozami śmierci „powinni przeczytać , że Polska była jedynym krajem, gdzie za pomoc Żydom groziła i była bezwzględnie wykonywana kara śmierci.

Nie oszczędzano niemowlaków, przykład rodziny Ulmów !!!

Krótko , z Wiki, bo syntetycznie i żeby to nie było ponad możliwości …
Zbrodnia w Markowej (1944) – mord na szesnastu osobach narodowości polskiej i żydowskiej, dokonany przez okupantów niemieckich we wsi Markowa pod Łańcutem.
W drugiej połowie 1942 roku Józef i Wiktoria Ulmowie z Markowej przyjęli pod swój dach dwie żydowskie rodziny z Łańcuta i Markowej. Na skutek donosu złożonego przez granatowego policjanta kryjówka została jednak odkryta przez Niemców. 24 marca 1944 żandarmi z posterunku w Łańcucie zamordowali Józefa i Wiktorię (będącą w zaawansowanej ciąży) oraz szóstkę ich dzieci, z których najstarsze miało 8 lat, a najmłodsze – półtora roku. Zginęło także ośmioro ukrywanych Żydów, w tym dwie kobiety i dziecko. Zbrodnia w Markowej stała się symbolem martyrologii Polaków mordowanych za niesienie pomocy Żydom.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Zbrodnia_w_Markowej_(1944)


Nie grzywna czy pogrożenie paluszkiem i pouczenie, tak jak w całej okupowanej przez Niemców Europie.

Dlaczego tylko w Polsce ?

Bo w Polsce udzielających pomocy było Najwięcej , zagrożenie tą zbrodnią wg. hitlerowców było największe.

Ilość drzew w Instytucie Yad Washem: Odznaczeniem Sprawiedliwy wśród Narodów Świata (do 1 stycznia 2016) uhonorowano 6620 Polaków; czyli ok. 25% liczby wszystkich odznaczonych tym medalem (26 119 – 1 stycznia 2016)[2]. Polacy są na pierwszym miejscu listy odznaczonych przez państwo Izrael za pomoc Żydom w czasie II wojny światowej.
Część historyków szacuje, że liczba Polaków pomagających Żydom jest znacznie większa[3]. Historyk Hans Furth podaje liczbę ponad miliona obywateli polskich pomagającym Żydom w czasie II wojny światowej , i … raporty samych …Żydów :
„Panuje u nas pogląd, że antysemityzm znacznie się wzmógł w okresie wojny, że Polacy w swej większości są zadowoleni z nieszczęścia, które spotkało Żydów w miastach i miasteczkach Polski itp. Uważny czytelnik naszych materiałów znajdzie setki dokumentów świadczących o czymś wręcz przeciwnym. W niejednym sprawozdaniu z miasteczka przeczyta on, jak serdecznie odnosiła się ludność polska do żydowskich uchodźców. Dowiecie się o setkach wypadków, kiedy chłopi w ciągu długich miesięcy ukrywali i dobrze karmili żydowskich uchodźców z okolicznych miasteczek”. – „Notatki z getta” Emanuel Ringelblum Warszawa 1943[1].
POCZYTAJ TO Buniek !!!
Po tekście : Polacy, jak pan z pewnością wie też innych, tym razem pochodzenia żydowskiego, mordowali z wcale nie mniejszym zacięciem jak tamci na Wołyniu, dalej jedzie : Panowie Widz i Wienczysław polecam książkę "Miasta śmierci. Sąsiedzkie pogromy Żydów" tam można sobie wyczytać jak to było.

Otóż Buniek , jeżeli w pierwszym wypadku, ja nic nie wiem a w drugim wpisie , łączącym się z pierwszym , jak było , to zupełnie nieuprawniona teza .

Uprawiałem kiedyś naukę, i niedopuszczalne było, na podstawie jednego źródła kategoryczne twierdzenie : „ tak było „ !

Można ewentualnie postawić tezę w tak sformułowanym zdaniu : Według jednej z książek / żródeł mojej wiedzy , tak było/ mogło być.

A teraz następna rzecz do poczytania przez Buńka i nie tylko :
Książka „Miasta śmierci. Sąsiedzkie pogromy Żydów” autorstwa mało znanego dotąd doktora filozofii Mirosława Tryczyka pojawiła się w księgarniach. Autor opisuje w niej rzekomo nieznane dotąd mordy, dokonane nie tylko w Jedwabnem, ale też w kilkunastu innych miastach i wsiach Podlasia.
Ta polemika jest w : http://www.mysl-polska.pl/668

Na koniec uwaga do Buńka i buńkopodobnych.

Jeżeli nie chcecie się ośmieszać, to starajcie się opierać swoje opinie i wierzenia na różnych źródłach, po ich skonfrontowaniu i przyjęciu najbardziej prawdopodobnej wersji .

Ja , z szacunku do siebie i do tych, do których się zwracam, nie opieram się ani na Raporcie Burdenki, ani na Protokołach Mędrców Syjonu.

A mógłbym , gdybym miał konstrukcję Buńka !

Widz @ 82.139.14.*

wysłany: 2017-07-18 17:56

PS ponieważ Pan Buniek, jak to człowiek niezbyt lotny, raczej taki jak siarkowodór, nieustannie POpisuje się rozszyfrowywaniem skrótu PiS, / tutaj - Pożyteczni Idioci Stalinizmu /, to ja też " zabawię się " po " buńkowemu " i rozszyfruję jego nick .

Otóż według mnie , BUNIEK to: Bardzo Unikalny Niespotykany Idiota Ewentualnie Kretyn !

Głupie panie Buniek ?

Wiem, ale chciałem coś w pańskim stylu i na takim samym poziomie / a może tylko pionie, bo poziomu żadnego nie ma ? :) /

Buniek @ 176.111.153.*

wysłany: 2017-07-18 17:58

W sprawach uchodźców pani Paulina Młynarska na Onecie napisała:
"Czy chwila, w której polskie społeczeństwo stanie wobec wyboru: zostać w kręgu zachodniej cywilizacji i stawić czoła putinowskiej ekspansji, czy opuścić UE i paść w ramiona Rosji, okaże się trzeźwiąca?
Wolałabym nigdy tego nie sprawdzać. Jednak jestem pewna, że najpóźniej w przyszłym roku zostanie Polakom i Polkom zadane pytanie o to, czy chcą opuścić Unię Europejską. A Polki i Polacy będą tak nastraszeni urojonym najazdem krwiożerczych uchodźców, że zagłosują za." Panie Rafale, potrzebny jest jakiś mocniejszy tekst i bardziej groźne zdjęcia. Wciąż się nie boję i w razie czego zagłosuję za pozostaniem w UE. Alternatywa jest gorsza.

Wieńczysław @ 31.0.35.*

wysłany: 2017-07-19 10:16

To już znamy panteon autorytetów Buńka: płk Mazguła i Paulina Młynarska. Kto jeszcze? Krzysztof Rutkowski?

Wieńczysław @ 176.58.22.*

wysłany: 2017-07-19 18:17

Jarosław Kaczyński zwrócił się wczoraj do opozycji per "mordy zdradzieckie" i oskarżył ją o niszczenie osoby prezydenta Lecha Kaczyńskiego, zamordowanie go, a następnie użył wobec niej określenia "kanalie".

Niektórzy przy tej okazji wyrażają nadzieję, że to już powinno "otworzyć oczy" tym, którzy chwalili i popierali rząd PiS. Teraz już powinno być wiadomo - według nich - że JK jest człowiekiem niezrównoważonym psychicznie i z tego względu nie powinno się go popierać, a czym prędzej należy czyniś starania o odsunięcie PiS-u od władzy.

Na takie dictum odpowiem krótko: Jarosław Kaczyński powinien użyć słów Michnika i nazwać was skur***ami, bo nimi jesteście.

Co wy sobie wyobrażacie?! Że jak Kaczyński powiedział o was parę słów prawdy, to mamy przestać Go popierać i zacząć głosować na kanalie z PO i .Nowoczesnej? To może od razu poddać Polskę Niemcom, bo do tego de facto sprowadza się ich program - do likwidacji znacznej części państwa polskiego, gospodarki polskiej i przekazaniu całych sektorów ich funkcjonowania w obce ręce? Czy brakuje wam przykładów i dowodów na to? Czy nie dostrzegacie, że w tym tkwiła istota sprawy Amber Gold, że w tle tej sprawy kryje się działanie niemieckich służb, które pieniędzmi ukradzionymi od Polaków chcieli pozbyć się głównego polskiego przewoźnika i zastąpić go jakimś niemieckim?

Jakiej trzeba bezczelności, arogancji i głupoty, żeby twierdzić, że z powodu paru słów Kaczyńskiego mamy teraz przyłączyć się do tej hucpy i próby obalenia legalnie demokratycznego rządu, inspirowanej przez obce siły? Bo co do tego, że członkowie Platformy "Obywatelskiej", którzy na jedno gwizdnięcie Angeli Merkel przybywają do niemieckiej ambasady po instrukcje, działają w zgodzie z interesem tego państwa, a przeciwko interesom Polski, nie mam żadnych wątpliwości.

Przyjrzyjmy się sprawie reformy sądownictwa. Nie wnikając w szczegóły, PiS chce wprowadzić regulacje, według których wybór sędziów do KRS i Sądu Najwyższego będzie w większym stopniu uzależniony od polityków, a więc ministra sprawiedliwości i Prezydenta. Czy to już wystarczy do naprawy sądownictwa, które ma w Polsce charakter na wskroś patologiczny - nie wiem. W przypadku PiS-u mogę tylko stwierdzić, że to pierwsza próba jakiegokolwiek głębszego zreformowania tego przeżartego korupcją wymiaru niesprawiedliwości i mogę mieć tylko nadzieję na pozytywne efekty. Natomiast w przypadku rządów poprzednich, po pierwsze, mogłem mieć tylko pewność, że nic się nie zmieni, a nawet że patologie będą się pogłębiać, bo ludziom PO-PSL na tych patologiach najwięcej zależało i najwięcej sami na tym korzystali.

A po drugie, to co można stwierdzić na pewno, że te nowe regulacje NIE są żadnym "zamachem stanu", "zamachem na demokrację", na trójpodział władzy itd. Wręcz przeciwnie, przepisy proponowane przez PiS zbliżają nas do rozwiązań od dawna panujących na Zachodzie: np. w Holandii czy w Niemczech. Nie są one sprzeczne z zasadą trójpodziału władzy, lecz wprost z niej wynikają, są z nią zbieżne, gdyż zasada trójpodziału władzy polega również na tym, że poszczególne rodzaje władz wzajemnie się kontrolują i równoważą (check and balance).

Po trzecie zaś - gdybyśmy mieli normalną opozycję, która chce usiąść do stołu i dyskutować nad szczegółami, proponować lepsze rozwiązania - można byłoby rozmawiać. Natomiast ze zdziczałą hołotą, która chce obalić siłą rząd nie ma sensu rozmawiać - trzeba reformę jak najszybciej przeprowadzić.

Do tej pory było bowiem tak, że sądownictwo stanowiło osobne państwo w państwie - nienaruszalny, odrębny byt, który sam wyłaniał swoich włodarzy. Obowiązywała w nim zasada "rączka rączka myje". Regulacje sprzyjały utrwalaniu postkomunistycznych układów i wynikających z nich patologii. Wystarczy pooglądać dowolne programy interwencyjne typu "Sprawa dla reportera", nomen omen "Państwo w państwie" czy "Ostatnia instancja" - tam w prawie każdym odcinku jest mowa o jakimś draństwie dokonanym przez nieprofesjonalny, skorumpowany, niesprawiedliwy sąd.

Niech więc otworzą oczy ci, którzy popierają tę nadzwyczajnie bezczelną kastę ludzi, ich przedstawicieli w Sejmie i zamach stanu, który chcą dokonać. Co rusz pojawiają się wypowiedzi różnych niebezpiecznych watażków powiązanych z KOD-em, którzy nawołują do zabójstwa Jarosława Kaczyńskiego. Przypominam więc, że już raz zamordowaliście Marka Rosiaka, jeżeli marzą wam się kolejne zabójstwa - musicie mieć świadomość, że nie ujdzie wam to na sucho. Mam nadzieję, że dzięki profesjonalizmowi ministra Błaszczaka wszelkie próby zamachu stanu, które roją się naszej tzw. opozycji, a de factwo sk***om podjudzanym i przekupionym przez Niemcy, zostaną zdławione w zarodku.

Buniek @ 176.111.153.*

wysłany: 2017-07-21 09:33

Pan Michał Szułdrzyński napisał "Politycy PiS oraz ich sympatycy krzyczą, by jechać coraz szybciej, by odciąć się jeszcze mocniej od przeszłości, wymontować wszystko, co spowalnia marsz do przodu. Wszystkim, którzy dobrze życzą Polsce, pozostaje w tej chwili modlić się, by pojazd nie roztrzaskał się na pierwszym wirażu.
Paradoksalnie Jarosław Kaczyński stawia wielki krok w kierunku potężnej... lewicowej kontrrewolucji, która może zmieść wszystko, co PiS bliskie. Każdy po Kaczyńskim będzie mógł również sięgnąć po tak wielką władzę. Nie mam wątpliwości, że wszystko, co dziś robi PiS, wróci kiedyś do niego ze zdwojoną siłą. Brutalnie forsując swą rewolucję w sądownictwie, PiS hoduje ruch sprzeciwu, który kiedyś obróci się przeciw Kaczyńskiemu. A ponieważ dziś nie zna umiaru, ci, którzy kiedyś będą z PiS walczyć, odpłacą mu tym samym. I z furią – podobną niegdyś do José Zapatero, który w kilka lat zmienił Hiszpanię – przesuną oni wajchę zdecydowanie w lewą stronę, fundując nam skrajnie lewicową rewolucję i zmasowany atak na Kościół i religię. Wymontowując dzisiaj bezpieczniki z naszego ustroju, Kaczyński przykłada do tego rękę. Skutki zapewne będą opłakane."
Panie Rafale, wspierając otwarcie (poprzez zamieszczanie bez komentarza) osoby (Widz, Wienczysław) piszące po rosyjsku (chyba w języku ojczystym) i umieszczające rosyjskie bon moty, itd. jednoznacznie wskazuje pan gdzie chce pan aby Polska znalazła się po wyjściu z Unii Europejskiej.

Widz @ 82.139.14.*

wysłany: 2017-07-24 21:34

No to jeszcze raz :

Užitečný idiot !

To było po czesku, bo ja jestem czeski ??? troll ???

PS. Wyjątkowo nie będę deszyfrował skrótu Buniek.

Widz @ 82.139.14.*

wysłany: 2017-07-24 22:19

Informuję niniejszym wszystkich zainteresowanych, że określenie " pożyteczny idiota" istnieje w różnych językach, nie tylko w rosyjskim, przez Buńka zwanym - ruskim.

W języku suahili, na ten przykład, też istnieje i nie mogę sobie odmówić : " muhimu idiot".

Nie wiem czy to ma znaczenie dla naszego pozostania w Unii Europejskiej, ale za choinkę nie znam żadnego bon mota w tym języku !

Wpisz swoje imię, pseudonim:

Wpisz treść: